خانه > آموزش نرم افزارهای مکانیک > آموزش طراحی پره پمپ گریز از مرکز توسط نرم افزار کتیا

آموزش طراحی پره پمپ گریز از مرکز توسط نرم افزار کتیا

با سلام خدمت دوستان خوبم،امروز برای شما آموزش طراحی پره پمپ های سانتریفیوژ(گریز از مرکز) رو آماده کردم. این طراحی که فقط از روی یک برگه اطلاعات صورت میگیره یک تمرین خوبی برای کسایی که که میخوان کتیا رو اصولی کار کنن و یک تجربه جدید برای خودشون ثبت کنن. این آموزش رو خودم آماده کردم و خدایی هم براش زحمت کشیدم. البته اصلا قابل شما رو نداره. امیدوارم استفاده ببرید….

عکس پره پمپ

من برای شما دو تا فایل آپلود میکنم که یکی مربوط به برگه Drafting یا همون نماهای مختلف قطعه است و یکی هم فایل اصلی آموزش. دوتا شو دانلود کنید و روش اطلاعات برداری از روی نقشه رو هم تمرین کنید.

دانلود نماهای مختلف قطعه

دانلود آموزش طراحی پره پمپ

امروز که محتاج تو ام جای توخالی است

فردا که می ایی به سراغم نفسی نیست

بر من نفسی نیست ، نفسی نیست

در خانه کسی نیست

نکن امروز را فردا

بیا با ما که فردایی نمی ماند

که از تقدیر و فال ما

در این دنیا کسی چیزی نمی داند

  1. saman
    اکتبر 31, 2013 در 8:08 ب.ظ.

    آقا سلام راستش میخواستم بدونم نرم افزاری هست که پمپهای چند طبقه سانتریفوژ طراحی کنه؟

    • نوامبر 29, 2013 در 6:49 ق.ظ.

      باید باشه اما من راستش اطلاعی ندارم به زبان انگلیسی جستجو کنید انشالله پیددا میشه

  2. محمد
    مارس 28, 2013 در 8:58 ق.ظ.

    خدا قوت مهندس.خیلی کمک کردی
    فقط مشکلش اینه که فایل آموزشی فقط با ف..ی..ل..ت..ر…ش..ک..ن دانلود میشه

  3. majid
    نوامبر 9, 2011 در 2:45 ب.ظ.

    سلام واقعا ممنون همیشه از سایت شما استفاده کردیم .اگه در مورد کتیا بیشتر بذارید ممنون میشم تا چند وقت پیش دنبال طرح های دو بعدی خیلی پیچیده بودم.آخه از تو کتاب آقای ولی نژاد هر چی مهم بود کشیده بودم .می خواستم بدونم چیز سخت و پیچیده تر اگه هست بازم بکشم.یا تمرین با نحوه ترسیم باشه ویدیو یا PDF به هر حال بازم ممنون موفق باشید

  4. علی
    مِی 19, 2011 در 2:13 ب.ظ.

    سلام مهندس. اقا من نتونستم فایل موزش طراحی پره پمپ گریز از مرکز توسط نرم افزار کتیادانلود کنم.خواهش می کنم یا ایمیل کنید، یا تو سایت rapidshareبگذارید.تشکر فراوان از شما.

    • مِی 19, 2011 در 9:13 ب.ظ.

      شما به دو روش قادر به دانلود هستید یکی این که در صفحه جدید باز کنید و تا باز شدن فایل در صفحه مرورگر صبر کنید و سپس ذخیره کنید یا اینکه بر روی لینک راست کلیک کنید و ذخیره را بزنید و اتومات دانلود خواهد شد.اگر یک نرم افزار مدیریت دانلود در سیستم داشته باشید این لینکها خودکار دانلود خواهند شد.به هر حال برای شما از طریق ایمیل ارسال شد.

  5. majid
    دسامبر 19, 2010 در 10:16 ب.ظ.

    ye donya tashakorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. كيهان سعداله زاده
    دسامبر 19, 2010 در 10:42 ق.ظ.

    سلام از لطف بيكرانتون ممنون.نسخه آموزش طراحي پمپ با كتيا دانلود نشد ممنون ميشم اگه زحمتي نباشه برام ايميل كنيد .
    en.keyhan@gmail.com

  7. scholar.mech
    فوریه 11, 2010 در 4:04 ب.ظ.

    اموزنده بود در مورد آموزش solid work چیزی نداری ؟

    • فوریه 12, 2010 در 12:07 ق.ظ.

      نه مهندس هنوز چیزی در دسترس ندارم
      سعیم براینه که واردش بشم ولی واجبتر از طراحی یک تحلیل قدرتمنده که کار اتسیس یا آباکوسه

  8. بیل کوچولو
    فوریه 5, 2010 در 11:46 ق.ظ.

    سلام خواستم از دوست عزیزم بابت این لطفشون تشکر کنم.بازم می خوایم

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه