خانه > 1 > شروعی دوباره

شروعی دوباره

با سلام به بچه های خوب روزگار…

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا….

نمیدونم چرا دیگه دستم به قلم نمیرفت!!!

امسال سال پر فراز و نشیبی برای من بود… اول از مسدود شدن وبنوشت که مشت محکمی به تمام زحماتمون بود و ارزش والایی که برای کار ما قائل بودن دیگه کلی ما رو خجالت زده کرد!. این شد که نتونستیم مث سابق باشیم و بنویسیم. خب بازدید ها وبنوشت هم نشون میده ما کلی از مخاطب های خودمون رو از دست دادیم. کلا خیلی سخته انشالله که هیچوقت برای زحماتتون اینچنین اتفاقاتی نیفته اون موقع می فهمید که من چی دارم میگم…بگذریم.

اما خبر های دیگه هم بود سربازی!!!! که خب خداروشکر رفتیم و با سرافرازی دوره آموزشیش رو هم پشت سر گذاشتیم و از اون طرف خبر قبولی ارشد هم  نشون داد لطف خدا همیشه شامل حال ما میشه…خداروشکر….خب دیگه کم کم داره زمینه گسترده تر میشه و به نظرم باید سطح مطالب هم که از ما به جا میمونه پربار تر از گذشته باشه. لیکن بر آن شدم (چقدر لحن متن عوض شد!!) تا موضوعات وبلاگ رو تخصصی تر کنم.

اگر خدا بخواد از این به بعد بیشتر به نشر اطلاعات علمی و تخصصی می پردازیم.امیدوارم هر کجا که باشم این فرهنگ نشر اطلاعات از طریق اینترنت رو گسترش بدم و خودم هم بهش وفادار بمونم…انشالله

از همه شما دوستان خوبم که تا کنون ما رو با نظرات خوب و سازندتون همراه داشتید کمال تشکر و قدردانی رو دارم و خواهشمندم از این به بعد هم ما رو بی نصیب نگذارید.

دسته‌ها:1
  1. Ilgar tolouei
    اوت 26, 2013 در 4:06 ب.ظ.

    salam khaste nabashin,
    man rastesh hamin dishab weblogetuno baraye avvalin bar didam, kheyli alie… va age
    forsate ezafi dashtin va betunin matalebe jadidam bezarin baz kheyli kheyli khube
    be omide movaffaghiyat haye bishtar…

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

