سایت حل مسائل

با سلام

سایتی که امروز قصد معرفی آن را داریم سایتی کامل برای رفع اشکال دانشجویان است!.این سایت با شیوه ای بی نظیر اقدام به نشر حل المسائل کلیه کتب موجود نموده است و ادعای خود را تحت شعاری باعنوان «با ما مسائل حل می شود» بیان داشته است.

منتها برای استفاده از آنها حسابهای کاربری عرضه داشته که به هر یک با توجه به میزان اعتبارش امکاناتی را اختصاص می دهد.اما جالب توجه این است که در این میان امکان ایجاد یک حساب رایگان هم وجود دارد. با این حساب درست است که کمی از امکانات بی نظیر را نمیتوان استفاده کرد و اخطار های شارژ حساب کمی ازحد گذرانده است اما باز هم به قول معروف سرش به تنش می ارزد!!! امکانات این سایت به قدری است که مجال صحبتش در این مکان مهیا نیست و تنها نیازمند بازدید شما از سایت است.

برای استفاده از خدمات رایگان فقط کافی است شما یک عضویت ساده توسط یک ایمیل معتبر انجام دهید.بعد از ارسال لینک عضویت شما قادر به ورود به سایت هستید و می توانید تا حد امکان و در مواقع ضروری از حل مسائل جدید و شیوه های مختلف حل آگاهی یابید. ناگفته نماند که برای استفاده از این امکانات حتما به فلش پلیر مجهز باشید. چرا که صفحات حل المسائل به صورت فلش تهیه شده اند.

——————————–

برای ورود به سایت کلیک نمایید

——————————–

امیدوارم سودمند واقع باشد.

آموخته ام …..

كه خداوند همه چيز را در يك روز نيافريد.

پس چه چيز باعث شد كه من بيانديشم می توانم همه چيز را در يك روز به دست بياورم .

  1. سپهر
    اکتبر 13, 2010 در 11:59 ق.ظ.

    سلام
    من دانشجوي رشته ي مكانيك سال آخر هستم
    اول خواستم يه سايت در مورد مكانيك بسازم كه با سايت شما آشنا شدم
    تصميم گرفتم پيشنهاد همكاري با سايت شما رو بدم
    آدم به تنهايي به جايي نمي سه.چيزي كه ما رو عقب انداخته نداشتن كار
    گروهي و اينكه تو ايران نه تنها كار گروهي نيست به اشتراك گذاشتن مطالب
    نيز نسبت به كشور هاي پيشرفته خيلي كمه
    حرف كه خيلي زياده
    من به بيشتر نرم افزار هاي مكانيك آشنايي نسبي دارم
    ولي تخصص اصلي من سيالات و نرم افزار هاي
    ees و fluent
    است و در اين زمينه كمك شاياني مي تونم به شما كنم
    و البته در زمينه هاي ديگر
    منتظر پاسخ شما هستم

  2. سپتامبر 12, 2010 در 10:50 ب.ظ.

    مثل همیشه عالی!

  3. سپتامبر 3, 2010 در 9:07 ق.ظ.

    با اجازه از شما آقا من این مطلب فوق العاده شما رو در وبلاگم با ذکر منبع، می گزارم. خیلی ممنون

  4. سپتامبر 3, 2010 در 8:47 ق.ظ.

    باز هم ممنون، از مطلب خیلی خوب و مناسب شما

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

