خانه > کتب مهندسی > کتاب دینامیک مریام ویرایش ششم

کتاب دینامیک مریام ویرایش ششم

با سلام خدمت دوستان

دینامیک مریام یا Engineering Mechanics Dynamics یکی از بهترین کتابهاییه  که در زندگی مطالعه کردم و ازش لذت بردم، ولی نمیدونم چرا قسمت نبود تستای ارشد رو جواب بدیم اما اینقدر مغرور هستم که ادعای دینامیک دارم!!! امیدوارم هرچه سریعتر سرمون به سنگ بخوره!!

ENGINEERING MECHANICS

DYNAMICS

SIXTH EDITION

J. L. MERIAM / L. G. KARIGE

لازم دونستم کتاب زبان اصلی رو به صورت فصل فصل در اختیار شما عزیزان قرار بدم.میخواستم روی سرور خود وبنوشت بارگذاری کنم دیدم دانلودش برای شما خیلی سخت میشه این شد که سایت 4share رو بهترین گزینه دیدم.امیدوارم در دانلود فصل ها هیچ مشکلی نداشته باشید. برای دانلود به بیشتر بخوانید مراجعه فرمایید.

دوستان این هم یک قسمت از کتاب:

برای دانلود هر فصل به ترتیب شماره و اسم در زیر کلیک فرمایید تا صفحه دانلودش باز بشه امیدوارم مشکلی پیش نیاد.

CH1 – Introduction To Dynamics

CH2 – Kinematics Of Particles

CH3 – Kinetics Of Particles

CH4 – Kinetics Of Systems Of Particles

CH5 – Plane Kinematics Of Rigid Bodies

CH6 – Plane Kinetics Of Rigid Bodies

CH7 – Introduction To 3D Dynamics Of Rigid Bodies

CH8 – Vibration & Time Response

آری آغاز دوست داشتن است

گر چه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

  1. آرش
    مارس 15, 2013 در 6:50 ق.ظ.

    آقا درود بر شما ، خیلی دنبال این کتاب بودم
    اگر توانستید مقاومت مصالح پوپوف زبان اصلی را هم بگذارید سپاسگزار می شوم امیدوارم همیشه پیروز باشی

  2. شهرام
    نوامبر 26, 2011 در 6:29 ب.ظ.

    سلام ممنون خیلی گشتم تا اینجا پیدا کردم . حل المسائلی که با این کتاب همخوانی داشتهباشهاز کجا میتونم دانلود کنم

  3. محسن
    آوریل 15, 2011 در 11:29 ب.ظ.

    thanx alot man.

  4. مراد
    آوریل 12, 2011 در 12:16 ق.ظ.

    سلام
    دستت درد نکنه آقا محسن خیلی دنبال این کتاب بودم تا اینکه شما زحمت کشیدین.
    ممنون-موفق باشین

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

