خانه > جزوات درسی مکانیک > مجموعه لغات درس زبان تخصصی مکانیک دکتر هروی

مجموعه لغات درس زبان تخصصی مکانیک دکتر هروی

با سلام خدمت دوستان عزیزم، امیدوارم که حالتون خوب باشه، امروز یک مجموعه بسیار مفید از لغات درس زبان تخصصی رشته مکانیک با ترجمه فارسی، که جمع آوری شده توسط خود بنده است، براتون آپلود کردم، این مجموعه که در اصل مربوط به کتاب زبان تخصصی مکانیک دکتر  حمید هروی می باشه رو به تفکیک هر درس جمع آوری کردم و معانی آنها را در جلوی هر یک به ترتیب در جدولی مرتب کردم مجموعه مفیدی است مخصوصا برای کسایی که به دنبال یادگیری زبان هستند(کلمات کلیدی زیادی داره). فایل مربوطه با پسوند pdf در 3 برگ می باشد. از آن لذت ببرید.

دانلود از لینک کمکی

لینک متن لغات

  1. محمدرضا
    فوریه 19, 2014 در 8:51 ب.ظ.

    سلام
    ممنون
    این همون استاد هروی دانشگاه مشهده؟

  2. حسین
    ژانویه 2, 2014 در 12:12 ب.ظ.

    سلام داداش.تشکر از لطفت/بنظرت من چکار کنم که زبانم قوی بشه/دوست دارم باهم رفیق بشیم

  3. mousa
    اکتبر 12, 2013 در 11:41 ب.ظ.

    سلام داداش من هر کاری کردم نتونستم دانلود کنم خیلی هم نیاز دارم بهش ممنوم میشم جوابشا به ایمیلم بزنید ممنون amir.ali904@yahoo.com

  4. mehrzad
    سپتامبر 24, 2013 در 12:07 ب.ظ.

    سلام ممنون از زحمتتات. من نتونستم دانلود کنم چه کار کنم؟

  5. مسعود
    آوریل 29, 2013 در 4:33 ب.ظ.

    دمت گرم پسر

  6. ژانویه 20, 2011 در 5:41 ب.ظ.

    ممنون دارم دانلود میکنم بنظر جالب میاد
    موفق باشید

  7. mahdi
    اوت 6, 2010 در 4:31 ق.ظ.

    ممنون

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

