خانه > 1 > هر آمدنی رفتنی دارد!!!

هر آمدنی رفتنی دارد!!!

توجه توجه

با سلام خدمت دوستان خوبم

بله دیگه بالاخره هر اومدنی یک رفتنی داره. دفترچه این وبنوشت هم بعد از دوسال کار متوالی و فراز و نشیب هایی بسته شد امیدوارم تا اینجای کار از فعالیت هایی که انجام رساندیم خرسند باشید.به علت تحصیلات تکمیلی قادر به فعایت در زمینه کارشناسی نیستم.البته ناگفته نماند بر روی سایت HiMech.ir در حال فعالیت تخصصی هستم. امیدوارم مرا با نظرات خود یاری نمایید. همه شما ها رو به خداوند منان می سپارم.

mohsen malayjerdi website

در سایتم منتظر شما هستم.

محسن ملایجردی

دسته‌ها:1
  1. mohamad
    ژانویه 20, 2013 در 7:55 ب.ظ.

    مطالبتون خیلی مفیده من تازه با سایت اشنا شدم
    خواهش دارم بذارید این مطالب بصورت یهک منبع برای من وامثال من باقی بمونه
    سپاسگزارم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

