وبنوشت و ما

به نام یگانه مهندس گیتی

وبلاگ مهندسان مکانیک

این وبلاگ به همت تنی چند از دانشجویان و مهندسان مکانیک با هدف اشتراک گذاری منابع علمی و عملی برای دانشجویان و مهندسان عزیز پایه گذاری شده است تا فقط با زدن چند کلیلک منابعی که بیشتر در انتشارات دانشگاه ها یافت می شود را به صورت رایگان در اختیار و دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

همیشه سعی کرده ایم تا به وجود آورنده منابع علمی باشیم به جای اینکه فقط منابع را از سایت ها و وبلاگ های دیگر کپی نموده تا خود را مطرح نماییم.

این تفاوت ما است

در این وبلاگ مطالب برای آسودگی در یافتن به چند دسته طبقه بندی شده است است که در اینجا به شرح تعدادی از آنها میپردازیم:

جزوات درسی مکانیک : در این دسته شما شاهد فایل های متنی جزوات درسهای مختلف دروس خواهید بود. این فایل ها برای آسودگی شما در یادگیری مطالب فراهم شده است.

متم ها – پروژ ها – حل تمرین ها : این قسمت همانطور که از نام آن مشخص است برای معرفی کتاب های کمک آموزشی و پروژه های آماده دروس مکانیک می باشد تمامی این فایل ها نه برای فرار دانشجویان از یادگیری بوده بلکه برای آموزش بهتر و درک بهتر مسائل و انجام پروژه های دروس به صورت قوی تر با مطالعه پروژه های آماده قبلی می باشد.

گزارش کار: این قسمت محبوب ترین قسمت برای دانشجویان عزیز برای کپی برداری از مطالب گزارشکار ها می باشد. متاسفانه در مملکت ما نقص سیستم آزمایشگاه ها منجر به این کار شده است که نیازمند راه حل ریشه ای می باشد.

مقالات و نرم افزار های مکانیک هم از دیگر گروه های آموزشی هستند که در وبلاگ گنجانده شده اند.

قسمت سرگرمی های یک مهندس هم برای گذرادن وقت به شیوه آموزشی بوده و کلا جالب است.

در این راه همیشه با مشکلاتی مواجه بوده ایم که همیشه بعد از خدا نظرات پر مهر شما تسلای خاطرمان بوده ما را با نظرات مفید و سازنده خود فراموش نکنید.در صورت بروز هر گونه مشکل خواهشمندیم که هر چه سریعتر ما را مطلع سازید تا در خدمت رسانی وبلاگ وقفه ای وارد نیاید

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه