خانه > جزوات درسی مکانیک > جزوه ترمودینامیک 1

جزوه ترمودینامیک 1

با سلام خدمت دوستان خوبم….امروز برای شما جزوه ای  تایپ شده از ترمودینامیک 1 مهیا کردیم. جزوه آنچنان جدید نیست اما به قدری کامل هست تا نیازهای شما را پاسخگو باشد.جزوه حاوی شکل و نمودارهایی است که در فهم مطالب کمک شایانی می کند.این جزوه شامل5  فصل اول کتاب ترمودینامیک است که به ترتیب عبارتند از:

  • تعاریف
  • خواص ماده ساده تراکم پذیر
  • کار و گرما
  • قانون اول ترمودینامیک
  • قانون دوم ترمودینامیک

ترمودینامیک 1

سیامک کاظم زاده حنانی

مهدی کارزار جدی

جزوه ترمودینامیک 1

بر من در وصل بسته می دارد دوست

دل را به عنا شکسته می دارد دوست

زین پس من و دلشستگی بر در او

چون دوست دل شکسته می دارد دوست

  1. مهندس مهدی
    ژانویه 6, 2013 در 12:53 ق.ظ.

    سلام مهندس دمت گرم

  2. امیر
    مارس 21, 2012 در 12:28 ق.ظ.

    مرسی واقعا ممنون

  3. محمد
    دسامبر 18, 2011 در 9:20 ب.ظ.

    با سلام و سپاس فراوان
    می خواستم از زحماتتون تشکر کنم.
    واقعا ممنون
    زنده باشید

  4. یوسف
    آوریل 5, 2011 در 11:52 ب.ظ.

    ازاینکه بدون چشمداشت دانسته های خود را دراختیاربقیه قرارمیدهید واقعا ممنون بیشتر سایتهاتاواردمیشی میخوان عضوبشی که نشون دهنده کوته فکریشونه

    • آوریل 6, 2011 در 11:45 ب.ظ.

      ممنونم اما اونا هم اینطور که شما میگید نیستند. متاسفانه من نمیدونم این عضویت چه کمکی میتونه داشته باشه.اگر میخوان رنک سایتشون رو بالا ببرند باید محتوای سایت رو افزایش بدند نه به اجبار عضویت!!
      امیدوارم کم کم این مسئله کمرنگ تر بشه
      خیلی دوست داشتم که این وبنوشت اینطوری مسدود نمیشد.اما با این حال من انجام وظیفه میکنم
      شاید این مطالب من برای خیلیا بی فایده باشه اما از بین این همه اگر یکی از اونها استفاده درست ببره من جواب خودمو گرفتم
      به امید موفقیت های بیشتر

  5. ابوذر
    ژانویه 14, 2011 در 9:17 ب.ظ.

    با سلام و سپاس از لطف شما
    موفق باشید

  6. پدرام غریب
    مه 26, 2010 در 1:35 ق.ظ.

    سلاماز جزوه ی مربوط به ترمودینامیک 1 کلی بهره بردم ممنونم از شماواینکه آیا ادامه ی فصلهای این کتاب یعنی فصل 5 به بعد را دارید؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

