خانه > نرم افزارهای مکانیک > نرم افزار اتومکانیک/ Car Mechanic Soft

نرم افزار اتومکانیک/ Car Mechanic Soft

با سلام به دوستان خوبم….

امروز یک نرم افزار برای شما قرار میدم که به زحمت تنی چند از بچه ها فراهم شده…این نرم افزار رو معمولا در درس موتورهای احتراق داخلی برای آشنایی با اجزای مختلف یک موتور که از خود موتور احتراق داخلی شروع میشه و سیستم انتقال قدرت موتور و دیگر اجزار رو دربرمیگیره، معرفی میکنند…. من پیشنهاد میکنم برای کسایی که میخواهند سیستم کار اجزای مختلف رو بدونند و از نحوه عملکرد اونها مطلع بشند حتما این نرم افزار رو که بدون نیاز به نصب هم هست رو دانلود بفرمایند….

به طور مثال وقتی شما نرم افزار را اجرا کنید ماشینی برای شما نمایش داده میشود که هر قسمت آنرا که بخواهید با کلیک بر روی آن به آن قسمت هدایت میشوید و باز هر جزئی را که اطلاعاتی از آن بخواهید را کلیک نمایید تا سیستم عملکرد آنرا به صورت تصویری برای شما نمایش دهد….حتما دانلود بفرمایید

This is a Soft to introduce you all component that employ in a Car.Also you can find and understand How they works in a simple way of learning.Be sure that if you want to add Your knowledge, Should download the soft. Download From The below link….Enjoy

دانلود نرم افزار اتومکانیک/ Download Link


بي تو مهتاب شبي باز از آن كوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خيره به دنبال تو گشتم
شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم،
شدم آن عاشق ديوانه كه بودم

…….

فریدون مشیری

  1. hamed
    ژوئیه 1, 2010 در 3:25 ب.ظ.

    سلام
    دست شما درد نکنه من برنامه رودانلود کردم اما نمی دونم چه طور اجراش کنم
    ممنون از این همه اطلعات مفید که گذاشتی

    • ژوئیه 1, 2010 در 7:53 ب.ظ.

      سلام
      گفته بودم که توی وبندوز های ورژن بالا مثل ویندوز 7 این برنامه نصب نمیشه اما توی ویندوزهایی مثل ایکسپی این مشکل به وجود نمیاد و شما به راحتی برای اجرای اون میتونید برروی اتوران برنامه کلیک فرمایید. این برنامه هم میتونه نصب بشه و هم میتونه به صورت آماده اجرا بشه. تا اونجا که یادم میاد فقط میدونم با کلیک بر روی فایل اجرایی که توی پوشه هست میتونید اونو مشاهده کنید.
      موفق باشید

  2. scholar.mech
    مارس 1, 2010 در 1:02 ق.ظ.

    سلام
    جالب بود اتفاقا اين ترم اتو مكانيك دارم ثواب كردي

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

