خانه > مقالات > 10 مثال کاربردی از پنوماتیک

10 مثال کاربردی از پنوماتیک

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما….

همانطور که میدانید در سیستم های هیدرولیک  انتقال نیرو توسط سیال اغلب روغن، انجام می پذیرد اما در صنعت شاهد سیستم هایی با نام پنوماتیک هستیم…پنوماتیک هم همانند هیدرولیک است منتهی برای انتقال نیرو از سیال هوا استفاده نموده… همانند ترمز های هیدرولیک ما شاهد ترمز های پنوماتیک در صنعت هستیم که همانند هیدرولیک جایگاه خاصی در صنعت دارا میباشند.

توضیح را مختصر میکنم…امروز برای شما مطلب بسیار ساده ای از 10 مثال کاربردی پنوماتیک قرار میدم تا هر چه بیشتر به صورت عملی با نحوه به کار زدن این سیستم ها آشنا بشید.از آقای بابک دلخون هم برای در اختیار قرار دادن این مطلب تشکر میکنم.پسوند فایل پاورپوینت می باشد….

دانلود 10 مثال کاربردی از پنوماتیک

ای پرنده مهاجر، ای پر از شهوت رفتن

فاصله قد یک دنیاست، بین دنیای تو و من

تو رفیق شاپرک ها، من تو فکر گله مونم

تو پی عطر گل سرخ، من حریص بوی نونم

دنیای تو بینهایت، همه جاش مهمونی نور

دنیای من یک کف دست، روی سقف سرد یک گور

 

دسته‌ها:مقالات
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

