خانه > دانستنی های یک مهندس > چارت درسی مهندسی مکانیک گرایش جامدات-پیوسته

چارت درسی مهندسی مکانیک گرایش جامدات-پیوسته

با سلام

دوستان امروز براتون چارت درسی مهندسی مکانیک یا همون سیلابس درسی یا به قول بعضی ها فلوچارت درسی مهندسی مکانیک آماده کردم.

خلاصه من که آخر نفهمیدم اسمش چیه!!!!فقط همشو پاس کردم!!!

یکی از مزیت های این فلوچارت جمع و جور بودن آن است. در یک صفحه همه چیز آورده شده استاین فلوچارت مخصوص دانشگاه آزاد مشهد میباشد البته زیاد تفاوتی نداره با دانشگاه های دیگه به نظر من ارزش دانلود را دارد (حتما شک نکن)

حجم فایل ناچیز است با پسوند pdf قرار داده شده . دانلود کنید حالشو ببرید!!!!این فایل تنظیم شده توسط خودم هست (خدایی براش زحمت کشیدم)

دانلود چارت مهندسی مکانیک گرایش جامدات (کارشناسی پیوسته)

خدایا رشد عقلی  و علمی مرا از » تعصب» «احساس» و » اشراق» محروم نساز.
دکتر علی شریعتی
الهی آمین
  1. Milad
    ژوئیه 4, 2011 در 12:47 ق.ظ.

    ممنون.خسته نباشید.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

