خانه > دانستنی های یک مهندس, سرگرمی های مکانیک > عکسهای پل ماکارونی و مسابقات

عکسهای پل ماکارونی و مسابقات

با سلام خدمت دوستان خوبم….. امروز برای شما یکسری عکس مربوط به مسابقات پل ماکارونی که البته قدیمی هم هستند مهیا کردم……اواخر امسال در دانشگاه آزاد مشهد و دانشگاه فردوسی مشهد قراره یکسری مسابقات برگزار بشه که برای همون هم لازم دونستم تا این اطلاعات رو در اختیار دوستان و رقیبان خودم قرار برم تا نگن نامردی شده……مبارزه علمی باید کاملا جوانمردانه باشه!!!!!…..

از تمام دوستانی هم که این عکس های رو مهیا کرند تشکر میکنم مخصوصا خانم منصوره معتمدی که اسمشون در زیر عکسا به عنوان عکاس نوشته شده بود ولی در عکسایی که من برای شما گذاشتم تمام اینا حذف شده…. چون عکسا جنبه خبری نداره و فقط جنبه علمی اونا حائز اهمیته……

ادامه عکسها رو در بیشتر بخوانید مشاهده فرمایید…..ممنون

نظر یادتون نره

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم (دکتر علی شریعتی)

  1. صادق
    آوریل 11, 2013 در 4:55 ب.ظ.

    آقا بسیار عالی بود تشکر

  2. taha
    مه 1, 2010 در 10:39 ب.ظ.

    mer30 az tasaviretoon khob bod man mikhastam to madresamoon dabirestane feiz sherkat koonam kheyli be dardam khord
    mamnoooooon

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

