خانه > سرگرمی های مکانیک > شبیه ساز حرکات فزیکی توسط جاوا/ Physics Simulation With Java

شبیه ساز حرکات فزیکی توسط جاوا/ Physics Simulation With Java

با سلام به شما عزیزان امروز هم یک فایل برای شما تهیه کردم که مربوط به سایت MyPhysicsLab.com می باشد که خودم قبلا آن را معرفی کردم. این سایت یک محیطی را برای شما فراهم کرده تا بتوانید دید وسیعی از حرکات اجسام توسط شبیه سازی با جاوا بدست آورید. حال این مرتبه همانطور که در شکل زیر میبینید بنده کل فایل شبیه سازی این سایت را در یک فایل کم حجم جاوا(200 کیلوبایت) گردآوری کردم و تقدیم شما میکنم.این فایل نیازی به توضیح نداره. دانلود کنید حتما حتما حتما حتما!!!!!!!!

فقط یادآوری کنم باید به نرم افزار جاوا مجهز باشید

JAVA SE RUNTIME ENVIRONMENT

عکس نرم افزار

برای دانلود برنامه به بیشتر بخوانید مراجعه فرمایید

Today I Have a Gift For u And ‹What’s this› is The question that answered when u download the java file.so don’t waste the time hurry download it and enjoy.then u understand that what I say… this file belongs to the Myphysicslab.com Site.with this file u can see the simulate movement graph very simple like the top pic.Note Before use U Must Install The Java Prog

I wish u enjoy

دانلود برنامه

انسان های باهوش مسائل را حل و نوابغ آنها را اثبات می کنند

آلبرت اینشتین

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

