خانه > آموزش نرم افزارهای مکانیک > کلید های میانبر در کتیا/ CATIA V5 HOT KEYS

کلید های میانبر در کتیا/ CATIA V5 HOT KEYS

سلام خوب هستید که ان شا الله

شرمنده از این که دیگه نمیتونم براتون مطالب دسته اول قرار بدم چون که ترم 6 مکانیک و هزار تا درد سر ( الان ترکیدم!!!!) نه خدا گواهه دیگه به شدت سرم شلوغه اگه همین کارای خودمو انجام بدم خیلی کار کردم

ولی شما رو هیچ وقت یادم نمیره( هر چی هستم بی وفا نیستم)

سخن کوتاه میکنم. این هم از هدیه ای ناچیز، کلید های میانبر کتیا که فوق العاده بدرد بخوره حتما دانلود کنید.

و فایل دیگر که استفاده بهینه از موس در کتیا است ،بدرد تازه کارایی مثل من که خورد شما رو نمیدونم.

Hi friends, how are you

this text that i write is just for who can’t read  persian language so if you cannot read this do not download it whereas i upload that for all guys that work with catia v5. now i tell you about. first file is catia v5 hot keys ,this pdf is useful for who wants work more, in catia with keybord. the second is the use of mouse botton in the catia environment


کلید های میانبر / Catia V5 Hot Keys

دکمه های ماوس / Mouse In Catia

قضاوت
ای خدای بزرگ به من کمک کن تا وقتی می خواهم درباره ی راه رفتن کسی قضاوت کنم, کمی با کفش های او راه بروم
دکتر علی شریعتی

  1. aqapour
    مه 9, 2010 در 9:49 ق.ظ.

    salam zemn tashakor az matlabe ersali dar khosose farsi nevesi dar mohite catia ettelaati darin mamnun misham agar darin be emailam ye peyghami befrestin

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

