خانه > مقالات > بررسی کامل موتورهای وانکل یا دورانی (Wankel Engine)

بررسی کامل موتورهای وانکل یا دورانی (Wankel Engine)

سلام عرض میکنم خدمت شما که الان پشت سیستم هستید و دارید دنبال مطلب میگردید!!!

اینم تحقیقی کامل که خودم جمع آوری کردم حتما دانلود کنید موضوع آن راجع به موتورهای ونکل(Wankel Engine)،کارکرد آنها،قطعات و مزایا و معایب آنهاست.


موتور مزدا Rx-8

مطلب کاملی است که در هیچ جا همانند آن را پیدا نمیکنید- همراه با عکسهای کامل از این موتور که تقدیم به شما میکنم

امیدوارم استفاده کنید…..

لینک دانلود مقاله

خدایا : عقیده مرا ازدست » عقده ام»مصون بدار

دسته‌ها:مقالات
  1. koorosh
    سپتامبر 30, 2012 در 3:38 ب.ظ.

    من نمیتونم مقاله رو دانلود کنم لطفا برام ایمیلش کنید ممنونkooroshshehnybirgan@yahoo.com

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

